Történet I. felvonás

2010.02.14. 15:12

Nah, erőt veszek magamon és leirom egy több részes epizódba mi nyomaszt. Kezdjük az elején. Nevezzük a másik szereplőt mondjuk " A lánynak ". Szóval téli szünet, a lány rámirt, kérdezett valamit, aztán beszélgetni kezdtünk. Msn, több mint fél éve fenntvolt már nálam de most először beszéltünk 2-3 mondatnál többet. Meglepően könnyen ment. Az egész szinte adta magát, nem volt erőltetett, jól éreztem magam vele. 8 körül kezdtünk beszélgetni hajnali 4-ig folyamatosan beszéltünk. Alvás. Ez igy ment egészen 4napon át, aztán eljött a karácsony, szenteste, az első sms.. másnap 25.-ke éjszaka.

Megint egész éjjel beszéltünk, és valahogy hajnali 1 körül szóba került a karácsonyi vacsi, desszertek. Én bizonygattam hogy az én féle málnás tiramisu a jó, ő bizonygatta, hogy a sima. Besokalltam, kocsiba beszáll lementem hozzájuk, előtte gondoltam dobjuk fel a hangulatot, vittem egy gyertyát. Semmi hátsó szándékom nem volt, barátként tekintettem rá. 10 emeletes házba lakik, lépcsőházba leültünk, tiramisu elő gyertya berak kettőnk közé, hangulat tökéletes.. :) Megint 4ig beszélgettünk.. ez igy ment egész szünetbe egészen január 3ig, amikor is újra elkezdődött az iskola. Reggel egyedül szoktam besétálni, ezért megkérdeztem, nem lenne-e kedve velem jönni esetleg, úgyis feléjük szoktam séltálni. Igent mondott.

Iskola. Szünet. Minden megegyezés nélkül, terjeszük ki az msn-es ismeretséget, kiültem egy padra a folyosón, hamarosan arra járt, leült mellém. Jólesett. Ezen a héten volt a szalagavatóm, igy eléggé elfoglalt voltam, de valami már motoszkált bennem, ha tehettem kiültem arra a padra. Ez igy ment egészen a szalagavató napjáig.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegyember.blog.hu/api/trackback/id/tr361757393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása