Szombat

2010.07.18. 01:57

Montenegróba vagyok, ma kirándulni voltunk hajóval mentünk el a kék barlanghoz ahol némi a fürdés volt a bimbókeményitő vizbe ( értsd hideg de nagyon ) majd be vmi öbölbe ahol sok napágy, mégtöbb kavics, és még ezt űberelendő kocsma volt, elég horror árú piákkal kajákkal. Jó magyar orromnak köszönhetően megtaláltam a hely egyetlen kisboltját ahol a lenti 2 euro/korsó sörrel szemben 2 euro/2liter sört találtam, ami már jobban megfelt az izlésemnek. Délután főként a napon punnyadtunk, fürödtünk amennyire lehetett, mert a mini hajó, inkább tuningolt csónak csak 5kor indult vissza. Reggel irtam egy sms-t, igazából egész nap vártam h válszoljon, de sajnos hiába. Félreértés ne essék, nem felróni akarom az illetőnek csak némileg a sör beszél belőlem.. meg a bor.. meg a pálinka. Több kevesesebb sikerrel nem csak rá tudtam gondolni voltak talán 20-30 perces megszakitások is, amikor sikerült másra figyelnem :) hazafelé Bencével beszélgettem végig, hogy szoktak hajót bérelni, merre hogyan mikor.. számomra meglepő módon egy 8 személyes vitorlás mondjuk heti 1500 euro + mondjuk egy tankolás 500 euro, az mondjuk 2000 nah most azért 10en ellehet férni rajta, az olyan 200 euro egy hétre + kaja buli legyen 300. Az most kb olyan 80 ezer forint.. de ebbe benne van a szállás.. éjszaka a hajón egy csendes kis öbölbe felettünka  csillagok, kaja, hogy bejárhatjuk a csodálatos horvát szigetvilágot, és a legszebb lenne mindezt VELE.. de ez csak egy álom. először london, utána jöhet a többi.

Egyenlőre ennyi, semmi értelem nem jut eszembe, kivéve este közös vacsi, utána kis borozás.. meztelen fürdő.. aztán Bencével egy kis sörözés a helyi bárba.. most meg blogomat irom, csak tudnám minek úgyse olvassa senki, de azért jó érzés irogatni, bár tartósan úgyse fog menni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegyember.blog.hu/api/trackback/id/tr642158200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása