-

2010.07.18. 23:59

Reggel a kelés kicsit nehézkésre sikerült, francia ágyban alszom épp, és vmi rejtélyes módon elaludtam takaró nélkül a jobb oldalán, felébredtem viszont az ágy bal oldalán betakarózva.. nah mind1. Kelés után kicsit kóma, megnéztem leveleimet, hátha irt Valaki. Semmi. Letámolyogtam élelemszerzés és wc ürügyén, majd visszavonultam az ágyba reggelizni, mert csak elven. Reggeli után még 1 kis döglés, majd fel a nacit, beken strandra lemegy. Fél órát feküdtem a napon kb, aztán mentem is be a vizbe, változatosság kedvéért kapura dobálni. Ezt meg is untam úgy 2 óra alatt, amikor a déli nap kb lyukat égetett a tarkómra és megpörkölte a borostám. Fel, pár óra döglés amig meleg van, majd egy rohadt nagy dörgésre felébredtem.. otthon már volt vihar, itt is ideje volt, kicsit lehűl majd a levegő. De mielőtt vihar, egy kis kapura dobálás persze, Bencének még mindig fájt a válla, maradtak a helyi Kotori vizilabdások, akikkel jó is, meg kicsit jobb is vagyok náluk, ami dob az egomon, és valamikor úgy is erre fogom verni magam:)

Az ég lassan elsötétült, benne erős késztetés, fényképezni kéne.. elkértem a kocsit, gyorsan áthesszeltem( mentem ) a szomszéd öbölbe kicsit művészkedni, de mivel akkorra elkezdett szakadni, ezért kicsit még lehetett volna javitani, de nemnagyon volt időm állitgatni, egy képet csináltam meg eddig ( 3 képből csinálok egyet ) ennek eredménye akkor lesz ha normálisan megcsinálom flickremet. 

Este bementünk a városba kajáltunk, utána fagyi, közbe szerbia - montenegró vizilabda meccs, sajnos a szerbek nyertek. Este egy kis borozás, majd blogolás. Most pedig a szokásos és kellemes tevékenység némi duma A lánnyal :) 

Good night

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegyember.blog.hu/api/trackback/id/tr842160017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása