igértem

2010.07.24. 00:55

mi bajom van? - jó kérdés. egyszerűen minden öszejött. Nem vettek fel, de persze örüljek h másokat igen, persze megteszem, de egyszerűen nem tudom megtenni őszintén. jövő év lesz az, amikor 10-s korom óta először érzem úgy, hogy igazán egyedül maradtam, azóta talán mindig volt kicsit valakire támaszkodnom, kivel lennem, elmenni bárhova.. beszélgetni.. előtte persze senki, de elszoktam tőle, majd visszajön, alapjába véve úgyis kb 2-3 embernek nyiltam meg maximum a 20 évem alatt. második ág, nembirom már a folyamatos baszogatást. midnenkinek sikerül vele módszeresen szinte már ütemszerűen megtalálni. mostanában egyszerűen nem birom már a kritikát, kezdek teljesen magamba csúszni az eddigi és a majd felsorolt okok miatt. tudom hogy ez nem helyes, nem kéne igy lennie, de akkoris. Van, amivel nem lehet mit kezdeni, és itt jön a 3. pont. Ő. megpróbáltam, próbálom folyamatosan, de egyszerűen nem tudok mit csinálni, nem birom kiverni a fejemből, vonzz az egész lénye.. szeretem.. ezt most irtam le utóljára nem fogom neki többet mondani, bármi legyen, nem égetem magam a saját faszságaimmal. beletörődtem már régen, de ez egy olyan érzés, amit az ember nem tud egyik napról a másikra kiirtani magából, ehhez idő kell. Mindent megtennék érte, szinte csak fütyülnie kell. Tudom hogy ez hogy nincsen jól, változtatnom kéne rajta, de egyzserűen nem megy. vannak dolgok, amik teljesen elveszik az ember eszét. ez pont ilyen.belegondolni mmi volt..stb. tudom hülye vagyok, de ez van, ilyen vagyok és ez rá is vezet az és az utolsó ágra, mert a bor már gyilkolja az agyam, egyszerűen nem birok kiegyezni magammal, hiába állitom. megarok változni vmennyire. Tesitleg mindeképpen.. lassan de biztosan, de néha szellemileg is, van hogy elbújnék magam elől, szánalom. erre csak ezt lehet mondani, legalább magam előtt belátom. Vannak dolgok amiket nem fogok leirni, nem illeti őket nyomdafesték, ezeket magamba tartom, de ha valaki ezt a négyet is egybeviszi, biztos megért.

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegyember.blog.hu/api/trackback/id/tr662172181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása